úterý 10. května 2016

Balea Micelární voda pro suchou a citlivou pleť 400 ml

Dle obalu: Micelární voda bez parfému a alkoholu účinně čistí pleť, oči a rty. Složení s micelami šetrně odstraňuje make-up a přebytečný maz. S glycerinem a vodou z pomerančových květů. Čistí, pečuje a chrání pokožku před vysoušením. Není potřeba pokožku omývat vodou a otírat.




Jsem s ní docela spokojená. Používám ji ráno i večer. Po ránu jen ji, večer se opláchnu i vodou z kohoutku. Když se mi dostala do očí, pálely mě, proto je odličuji jiným prostředkem.


Složení:




Znovu bych si ji koupíla. Hodnotím 8/10. Zaplatíte za ni stovku.


3 komentáře:

  1. Nezkoušela jsem, ani mě zatím moc neláká. :) mám raději tu růžovou od Garnier. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Díky za zkusenost. Chtěla sem ji prubnout, ale už vím ,že ji nakoupím. Fajne
    Kdybys chtěla muj blog : Italywomen.blogspot.com
    Instagram : michaela_sadlo

    OdpovědětVymazat
  3. u nás tuším táto ani nie je :D ani som nevedela, že ebelin má svoju micelárku..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat