neděle 29. května 2016

Isana Pěna na holení Zelené jablko



Fajn pěna na holení. Voní skutečně jablíčkově. Nedráždí ani na intimních místech. Jediné s čím, jsem měla problém, bylo ,,mačkátko", které jsem zprvu prolomila jen do poloviny a pořád se divila, proč mi ven vytíká jen tak málo množství pěny. Prsty jsem měla otlačené, no bylo to peklo dostat ven tolik přípravku, abych si mohla oholit jednu nohu. :-) Nakonec se časem dávkovač prolomil sám a poté naopak při jednom zmáčknutí pěny vytékalo až moc. :-/


Světlezelená barvička...




Znovu si už výrobek nekoupím. Dávám mu 9/10. V akci stál kolem 29,90 Kč.

2 komentáře:

  1. No já dávám body za neobvyklou barvu. Od Isany jsem holící pěnu měla a taky se mi špatně mačkala
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Mne to v momente pripomenulo montážnu penu, haha. Ale vyzerá super :) ♡

    ♡ Soaphoria & Johnny Organic Body Scrub ♡

    OdpovědětVymazat