sobota 28. listopadu 2015

Balea Sůl do koupele LUXURY RED LOVE 80 G

Jedna ze tří soli, které jsem si včera pořídila. Jednu už jsem měla vyzkoušenou, pro včerejší koupel jsem si vybrala tuto s vůní kokosu a broskve. :-) Dle obalu: Kombinace mořské soli, výtažku z guarany a cenného avokádového oleje poskytuje příjemný zážitek z koupele.
Musím souhlasit, že to byl opravdu příjemný zážitek z koupele. Vůně je mi velmi sympatická, takovou prostě můžu. :-) Překvapilo mě, jak moc je sůl červená. Připadala jsem si jako ta vládkyně, která se koupala v krvi mladých panen, aby sama omládla. :-)


Jak je vidět na obrázku, sůl jemně pěnila. Ani jsem nečekala, že po koupeli budu mít tak hebkou pokožku. Výrobek si pravděpodobně znovu pořídim. Dostává 10/10. Cena Kč. 21,90.

Žádné komentáře:

Okomentovat