sobota 28. listopadu 2015

Balea Tělová emulze Frozen Breeze 200 ML

Měla chuť jsem si koupit nějaké nové mazání od Baley z podzimní kolekce. Tato vůně fialky a malin mě učarovala. Dle obalu: Tělová emulze s cennými oleji na rostlinné bázi a glycerinem dodává pokožce jemnost a hydratuje ji. Lehce se roztírá a vstřebává.
Prostě natírání tímto mlíčkem je pro mé smyslové vjemy skvělým zážitkem. Jednoduše mě baví. Líbí se mi obal, vůně mi dodává dobrou náladu, snad i kvůli tomu mi nevadí, že hydratační schopnosti nejsou nijak závratné. Je to bílé mlíčko, trochu řidší konzistence. Včera jsem si k němu pořídila sprchový gel ze stejné řady. Takže první voňavá sprcha a pak voňavé natíraní, jupííí :-)
Nevím, jestli si výrobek znovu zakoupím. Záleží, jak dlouho bude trvat, než ho celé vyfifrám. :-) Dávám mu 9/10. Cena Kč 49,90.


Žádné komentáře:

Okomentovat