čtvrtek 5. listopadu 2015

Tónovací šampón Marion, odstín 65 Wine Red (Vínová červeň)

Je určený na vlasy od světle plavých až po středněhnědé. Neobsahuje amoniak. Obsahuje aloe a keratin. Dle délky působení má vydržet 4-8 umytí.
Minulý rok jsem tento šampónek hodně používala. Ještě mi doma zbylo jedno balení, jenže to už si asi na vlasy nikdy nedám. :-) Jeho aplikace byla velmi příjemná. Hodně pěnil a neměl žádný nepříjemný zápach jakoby po barvě. Voněl jako žvýkačka. Jeho pěna byla taková růžová a i ten výsledný odstín byl červenorůžový. Moc se mi líbil, jen škoda, že mi nikdy nechytl úplně dokonale rovnoměrně. Sice po každé aplikaci jsem měla vlasy trochu vysušené a trošku krepatější, ale dalo se to spravit následnou péči. Použila jsem několik balení po sobě a to byla ta chyba. Mám jemné vlasy a opakované nanášení barvicích šampónů mi způsobí, že se nakonec do vlasů zažerou a nejdou vymýt. Tenhle se zažral opravdu nepředstavitelně. Odrůstal jako barva a nedal se překrýt žádným jiným šampónem stejné značky. Po čase jsem zatoužila mít blond ombré. Ani ten nejsilnější peroxid nedokázal tento produkt z hlavy stáhnout. Kadeřnice se zmínila, že toto je opravdu biologická zbraň. :-) Hold asi velká kvalita za málo peněz. Blond ombré teď sice mám, ovšem musím hodně bojovat se žlutým nádechem, který je pozůstatkem po tomto úžasném šampónku. :-P
Myslím, že na jedno použití je dobrý, měl by se vymýt. Já už ho raději nikdy nepoužiji a ani si ho už nikdy nekoupím. Dávám mu 3/10. Cena 24 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat