středa 28. října 2015

Alverde BBcream pro pleť nad 30 let

V létě jsem sháněla nějaký BB krém na přírodní bázi. Narazila jsem na tento s aronií, vitamínem E a přírodním koenzymem Q10. Je určen pro pleť nad 30 let. Měl vydržet až 24 hodin. :-)
V té době mi ještě bylo 29 let, ale těch pár týdnů do 30tých narozenin jsem neřešila. Je zřejmě určen na pleť, na které se už dělají jemné vrásky. Skoro žádné nemám, takže v tomhle směru mi nepomohl ani neublížil. Na opálenou pleť byl skvělý, teď už jsem bledší, takže by mi udělal tmavou masku na obličeji. Je jemně parfémovaný, voní asi po té aronií. Roztíral se dobře, pleť hezky sjednotil. Vadilo mi na něm, že po asi patnácti minutách jsem se začala dost lesknout a musela jsem se přepudrovat a po nějaké době opět a zase.Tedy s tím přepudrováváním vydržel asi 6 hodin, pak už to s ním šlo z kopce. Nejspíš si ho už znovu nekoupím, celkově nemám nyní chuť si kupovat BB krémy. Dávám mu 7/10. Cena v akci cca 55 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat