pondělí 26. října 2015

Sprchový gel Dove s vůní mandarinky a květiny Tiare

Přibližně před týdnem jsem dopotřebovala tento sprchový gel. Líbila se mi jeho pomerančově-mandarinková vůně a očekávala jsem velkou hydrataci. Vždyť značka Dove je na hydrataci přímo zaměřená.

Byla jsem ale zklamaná, hydratace nic moc. Mám ráda pocit, když mi po umytí zůstane na pokožce jakoby vrstva mastného filmu nebo pocit vláčnosti, u něho se mi to nestalo. Vůně byla okouzlující, člověka hned nabila pozitivní energií. Konzistence hustější, gel má oranžovou barvu. Stejně jako u jiných sprcháčů Dove, tak i u tohoto se mi stalo, že po vypotřebení poloviny obsahu, se mi obal jakoby vmáčknul dovnitř a dostat ven zbývající gel, byl zdržovací proces. Z tohoto důvodu si tento ani jiný sprcháč Dove nejspíš nikdy nekoupím. Dávám mu 6/10. Cena v akci cca 40 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat