čtvrtek 29. října 2015

Tělové mléko DermaSpa goodness

Dnes jsem dostala k otestování tento vzoreček tělového mléka. Už se těším, až ho vyzkouším.
Je to mléko z kolekce goodness - ta v sobě spojuje omega olej získaný z rakytníku řešetlákového a technologii Cell-Moisturisers, která působí uvnitř buněk a zanechávají tak pokožku kompletně hydratovanou. Omega olej, který je známý tím, že obnovuje ochrannou bariéru pokožky, je součástí aktivního složení Dove, aby zajistil zjemnění pokožky a zanechal ji zářivou, hedvábně jemnou a hladkou. Vyznačuje se rafinovanou vůní, v níž se snoubí krémová vanilka, šťavnatý kokos a pižmo se svěžestí citrusů, energizujícím aroma zázvoru a ovocnými tóny jablka v kombinaci s jemnou vůni frézie a frangipani.
Tak dnes 30.10. jsem ho po sprše použila. Ve vzorečku toho moc nebylo, nestačilo mi to ani na půlku těla. Bezprostředně po otevření jsem ucítila jakoby žvýkačkově-ovocnou vůní, ale při natírání jsem začala vnímat ten zázvor. Vůně je tedy příjemná  -  ovocno-zázvorová, tu ze všeho nejvíc musím vyzdvihnout. Moc velkou hydrataci ale nevnímám. Hlavně na rukou jsem z něho trochu měla lepkavý pocit. Mlíčko má bílou barvičku, konzistenci střední. Možná si celé balení koupím, možná ne. Dávám mu 7/10.

Žádné komentáře:

Okomentovat