pondělí 26. října 2015

Make-up Lóreal INFALLIBLE 24H-MATTE

Tento make-up slibuje dokonale matný vzhled po 24h, vysokou krycí schopnost, matující efekt.
Dlouho jsem sháněla make-up, který by mi sjednotil barvu pleti, zakryl nedostatky, nešel téměř cítit na obličeji a po kterém bych se neleskla. Tohle všechno jsem našla v této tubičce.
Jsem z něj nadšená! :-) Mám ho v odstínu 11 Vanilla, je to druhý nejsvětlejší. Zatím nejsem úplně bledá, takže mi vyhovuje. Pokud přes zimu začnu dělat ředitelku vápenky, zřejmě si koupím nejsvětlejší verzi. :-) Konzistence je tak akorát, vůně slabá, není nepříjemná. Výdrž má solidní.
Opravdu musím ocenit to, jak je lehký. Kolikrát ani nevím, že jsem si něco na obličej dala. Nemám vůbec ráda těžké make-upy. A za celý den se vůbec nemusím pudrovat. To taky nemusím, neustále se hlídat, jestli se už opět nelesknu a přidávat si další vrstvy na obličej.
Někde jsem četla, že suchou pleť ještě více vysušuje. Nemám ten pocit. Možná kdybych ho používala opravdu každý den, tak bych pocit suchosti či podráždění zaznamenala. Používám ho párkrát do týdne. Ani stížnost na pupínky nemohu potvrdit, nezhoršuje mi pleť.
Je možné, že si ho koupím znovu nebo jeho světlejší verzi. Protože si ho opravdu nedávám každý den, nemohu mu dát více než 9/10. Koupila jsem ho s 30% slevou za 199 Kč.

2 komentáře: