sobota 30. ledna 2016

3 krémy Luna Natural 300 ml

V této recenzi se budu zabývat třemi krémy od značky Luna Natural. Jsou to velmi lehké hydratační přípravky, neobsahují silikony a dají se použít pod makeup. Jako první se mi dostal do rukou tyrkysově zelený s aloe vera. Když jsem si ho pro spokojenost kupovala podruhé, koupila jsem si rovnou i varianty kakaové máslo a slunečnice. Jsou k sehnání v síti prodejen Hruška
za 39,90 Kč.


1) Slunečnicová varianta - lehký hydratační a regenerační krém s vitamínem E a allantoinem. Pravidelným používáním měl zabraňovat vzniku vrásek.
Už jsem ho stihla vyhodit, skončila mu doba upotřebitelnosti. Dobře si pamatuji to zklamání, když jsem odhrnula stříbrnou krycí fólii a ucítila jeho neočekávanou zvláštní ,,vůni". Není to můj šálek čaje. Krém jsem si několikrát nanesla na obličej, nedráždil mě, jenže pár hodin čichat cosi nevábného mě prostě nebaví. Tak mi doma stál a stál a já raději dávala přednost jeho parťákovi s Aloe vera.

Znovu si ho nekoupím. Dávám mu 4/10.

2) Kakaové máslo s betacaronem - dle obalu: Hydratační krém poskytuje pleti intenzivní zvhlčení díky obsahu Allantoinu. Obsah Betacarotenu podporuje zhnědnutí pokožky jak při slunění, tak při použití solária. Ošetřuje a pěstí pokožku celého těla. Zabraňuje jejímu vysoušení po sprchování a koupeli a zachovává její pružnost a vláčnost. Snadno se roztírá a výborně vstřebává do pokožky. Podporuje vznik přirozeného ochranného filmu. Při pravidelném používání získává pleť jemnost a zachovává mladistvý vzhled.


Šokuje mě obsah pěti různých parabenů. Snad kvůli nim má také dost nepříjemnou vůni - misí se v ní kakao s nějakou chemii. Nejsem schopná říct, zda opravdu způsobuje zhnědnutí, nezkoušela jsem se s ním opalovat venku ani v solárku. Snad třikrát jsem si ho napatlala na obličej jako denní krém, ale fuj blé......proto má své jisté místo ve skříni. :-)

Už si ho nekoupím. Hodnotím 4/10.

3) Aloe vera s panthenolem - Vítěz z trojice má na obalu napsáno: Je vhodný jak pro tvář tak i celé tělo. Poskytuje pleti intenzivní zvlhčení díky výtažku získaného lisováním čerstvých listů Aloe vera a regeneraci podrážděné nebo namáhané pleti (slunění, koupaní, saunování, mráz, sucho, prach) intenzivním účinkem D-panthenolu. Panthenol je nepostradatelný pro správnou funkci pokožky a příznivě ovlivňuje její metabolismus. Snadno se roztírá a výborně se vstřebává do pokožky. Při pravidelném používání získává pleť jemnost a zachovává mladistvý vzhled.


Tahle vůně hraje mým čichovým buňkám symfonií. Nic mi v ní nevadí. Když jsem si krém koupila podruhé, neušlo mi, že trochu pozměnili konzistenci výrobku, je teď malinko hustější jakoby více našlehaný. Ale pořád je to lehký krém, který se rychle vsákne. Poskytuje pouze zvlhčení pleti, intenzivní hydrataci od něj nelze očekávat. Co se však nezměnilo, je obsah pěti parabenů. Dřív jsem složení tolik neřešila, teď už o něm více přemýšlím. Naštěstí mi pleť po něm nerudne, neštípe mě ani žádné jiné dráždění nepozoruji. Jsem s výrobkem spokojená.

Dávám mu 8/10.

Žádné komentáře:

Okomentovat