pátek 15. ledna 2016

ISANA Lékařské mýdlo Olej z čajovníku

Sháněla jsem nějaké antibakteriální mýdlo na záda, protože tam mám dosti problematickou pokožku. Prodavačkou mi bylo doporučeno toto lékařské mýdelko. Obsahuje olej z čajovníku a další přírodní složky jako jsou glycerin a včelí vosk.


Je to bílé oválné mýdlo jemné příjemné vůně. Zcela jistě byla rada prodejní asistentky dobře míněna, ale mýt si tím záda rozhodně nedoporučuji. Udělala se mi spousta nových pupínku.
Pokud však mýdlo užívám na ruce, koneckonců pro tento účel je určeno, mohu si ho jen chválit. Já jsem člověk, co si ruce omývá snad až moc často, takže ocením promašťující složky, o kterých se píše na obrázku níže a které jdou skutečně znát. Je také bezva, že se samo v pouzdře nerozpouští jako to perfektně zvládá značka Dove. :-)


Mýdlo bych si znovu koupila. Kdybych měla hodnotit účinek na záda, musela bych známkovat 1/10, ruce mohu ohodnotit 10/10. Cena kolem 12 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat