úterý 12. ledna 2016

Dvě voňavě věcičky: Minivůně Avon Cherish 10 ml a Sprchový gel Palmolive Gourmet Peach Delight

V dnešní pochmurné odpoledne jsem se rozhodla napsat recenzi na dvě vonítka, která v současných dnech dělají mému nosu potěšení.


EDP Avon Cherish 10 ml - Avon na tuto vůni upoutává slovy:

Nechte rozkvést svoji ženskost díky této harmonické směsi třešňového květu, mošusu a hřejivých tónů santalového dřeva.
Kategorie: květinově-ovocně-dřevitá.
Hlavní složky: třešňový květ, mošus, santalové dřevo.
Cherish je úžasnou směsí spadající do skupiny květinově-ovocných dřevitých parfémů s výrazným a dlouhotrvajícím působením. Jeho vůni si všichni zapamatují. Vyjádří vaši veselou povahu a je oslavou vaší osobnosti, která přináší světlo do života všech kolem vás.


Květinově-ovocně-dřevitou kategorii já můžu. :-) Je to jemná veselá vůně a toto minibalení se vejde i do velmi malé kabelky, to je jeho výhoda. Parfémy z katalogů si objednávám schválně co nejmenší, protože z mých zkušeností vím, že i parfémovaná stránka leckdy přesné tóny vůně neodhalí. Tak aspoň předejdu tomu, aby mi domů přišel pro mne ,,smrad", který mi bude ležet tři roky ve skříni než mu skončí doba upotřebitelnosti a já ho vyhodím.

Zatím nemám v plánu si výrobek znovu pořizovat. Dostává 9/10. Cena 59 Kč.

Palmolive Gourmet Peach Delight - Hydratační sprchový gel s výtažkem s broskví.


Sladká veselá broskev umí člověka odpoutat od temně nudných myšlenek. Po koupeli či sprše mám pokožku dobře hydratovanou. Dost mě překvapil svou hustotou, tak hustý sprchový gel jsem ještě neměla. -  Není to na škodu, jen  rychleji ubývá a to lze pokládat za menší mínus.

Opětovné koupi se nebráním. Dávám mu rovněž 9/10. Stal v akci cca 40 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat