úterý 26. ledna 2016

Elseve Volume Collagen - Fialová řada na vlasy

Tento šampón s kondicionérem jsem používala na přírodní a lehce tónované vlasy. Na odbarvené to zatím zkoušet nebudu, poněvadž objemové přípravky mají tendenci mé vlasy vysušovat a já teď přes zimu se suchostí docela bojuji. Je senzační, že neobsahují žádné silikony ani parabeny. :-)


Šampón dodávající objem - dle obalu: Expertní péče na vlasy jemné, bez objemu.
KOLAGEN, uznávaný pro své vysoce zpevňující a vyplňující účinky, využily laboratoře L´Oreal
v péči o vlasy:
1) Tvaruje vlasové vlákno, dodává mu vnitřní sílu a tloušťku.
2) Zvedá vlasy od kořínků a dodává jim objem.
Výsledek: Výrazný a trvalý objem.


Ano, objem skutečně dodává. Zvedá vlasy opravdu hodně, ještě jsem se nesetkala s žádným jiným výrobkem, který by mi způsobil větší ,,háro". :-) V době přírodních neobarvených vlasů to byla má stálice, kterou jsem si kupovala stále dokola. Hezky voní. Nevysušuje nějak otřesně, stačí občas použít nějaký kondicionér nebo masku. Jen teď přes zimu na odbarvené vlasy si ho netroufám použít, snad až na jaře se odhodlám.

Dávám mu 9/10.  250 ml stojí cca 50 - 80 Kč.

Kondicionér - slibuje vlastně totéž, co jeho bratr šampón, plus snadnější rozčesávání navíc.


Voní stejně hezky. Je to fajn kondicionér, akorát po jeho použití je na vlasech znát, že už je tam něco víc než jen šampón. Jsou malinko více zatížené, ale pořád mají ucházející objem.

Koupila bych si ho znovu. Dávám mu také 9/10.  200 ml stojí cca 50 - 80 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat