pondělí 18. ledna 2016

Alverde šampón na vlasy pro jemné a řídnoucí vlasy 200 ml

Dle obalu: Posiluje jemné a řídnoucí vlasy. Kombinace s kofeinem a mentolem aktivují kořen vlasů a napomáhají redukovat vypadávání vlasů. Obsahuje výtažky ze zelené kávy, rostlinný panthenol, suroviny z kontrolovaného biologického zemědělství. Neobsahuje syntetické vonné barvicí a konzervační látky, živočišné látky ani látky na bázi minerálních olejů. Je bez silikonu.


Protože mi teď v zimním čase začaly vlasy opět více vypadávat, hledala jsem nějaký produkt, který nežádoucímu padání co nejvíce zamezí. Doma se mi už dlouho povaloval tenhle šampón, nastala tedy nejvhodnější doba ho vyzkoušet. Čekala jsem od něho hodně, protože ke značce Alverde mě pojí důvěra.
Šampón je průhledné gelové konzistence, nemá téměř žádnou vůni. Hůře pění, proto je nutné ho použít trochu více. Nepoužila jsem po něm žádný kondicionér, vlasy se nezdály zacuchané. Rozčesávaní bylo v pohodě, jen vlasů při něm padalo o něco více než dříve. Takhle jsem si to nepředstavovala!


Bohužel existují produkty, které místo aby problém vyřešily, naopak ho ještě zhorší. Dostala jsem strach, že by tenhle přípravek mohl být jedním z nich. Naštěstí v době internetu se člověk hned dozví, zda existuje nějaké negativní hodnocení kosmetických výrobků. A skutečně na webu Omlazení jedna uživatelka popisovala, že při používání kofeinového šampónu Alverde, ji po umytí vlasy ještě více padaly, dokonce po jednom takovém mytí napočítala, že přišla o 250 vlasů !!! Toto je pro mne velmi varovné číslo. Třeba někomu šampón mohl pomoct, ale já raději nebudu riskovat a dalšího testování se zdržím. :-)

Už si ho nekoupím. Dávám mu 1/10. Cena cca 70 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat