pátek 22. ledna 2016

Soft, Ziaja - Dva polské krémy s kozím mlékem

Před časem jsem měla chuť vyzkoušet krém Ziaja s kozím mlékem. Už dlouho jsem o něm četla samé pochvalné recenze, takže jsem měla za cíl ho sehnat i když v českých drogeriích je to opravdu oříšek. Zašla jsem i na trh, kde prodávají polské trhovkyně a tam jsem ho samozřejmě nesehnala :-D , ale do rukou mi padl šikovný krémík, který mi na nějaký čas postačil jako náhrážka vytouženého produktu.


1) Soft cream - Je to polomastný krém pro každý typ pokožky. Obsahuje vitamín E, kozí mléko a Q10. Může se používat na tvář i tělo, přes den i v noci. Má vyhlazovat, dodat elastičnost.
No za 12 Kč nekupte ho na zkoušku. :-)


Voní hezky jaksi vanilkovo-mléčně. Né že by mi obličej nějak zvlášť dráždil, ale za tak nízkou cenu, navíc s obsahem dimethiconu a parabenů, mi přišel vhodný na ruce a nohy :-)

Nezklamal mě, ale znovu zatím nemám důvod si ho kupovat. Dávám mu 7/10. Cena 12 Kč.

2) Ziaja kozie mleko, krem 2 - krém s kozím mlékem určený pro suchou málo elastickou pleť se sklonem k tvorbě vrásek.
Jsou dva druhy: Krém číslo jedna je lehčí vhodný na denní mazání. Já jsem si ho chtěla dávat hlavně na noc, proto jsem si vybrala masnější dvojku. Ta se také může užít přes den, například když jdete do mrazivého počasí a potřebujete silnější ochranu pokožky.

Jako noční krém byl senzační. Mohla jsem ho používat pořád a nedělaly se mi po něm pupínky. Jen druhý den dopoledne jsem měla pleť lehce načervenalou a to by samozřejmě být nemělo. Jinak pleť byla vyživená, hydratovaná. Nevím, která složka mi mohla způsobit to lehké dráždění. Dimethicone ani parabeny naštěstí neobsahuje, což pokládám za velké plus.

.
Jsem moc ráda za možnost otestovat krém Ziaja, znovu si ho zatím pořizovat nebudu. Dostává 8/10.
Stojí cca 100 Kč.

Info: Tato řada s kozím mlékem je nově přejmenovaná na Ziaja Goat´s Milk.

Na závěr pár slov o značce Ziaja

Mimořádně kvalitní kosmetika Ziaja existuje na trhu již 20 let. Zakladatelem této polské značky byl farmaceut Zenon Ziaja, který se rozhodnul začít vyrábět opravdu kvalitní kosmetiku, jenž bude prospívat pokožce a zároveň bude cenově dostupná pro všechny ženy.Kosmetika Ziaja je bohatá na aktivní přírodní složky, jako je např. kozí mléko, růže, jasmín, okurka, měsíček, aloe, heřmánek nebo kakaové máslo. Takovéto ingredience jsou pro pleť každé ženy velice přirozené a tudíž s nimi pleť „umí pracovat“. Účinná síla přírodních látek také napomáhá pleti při samoregeneraci. Značka Ziaja má ve svém portfoliu širokou nabídku tělové a pleťové kosmetiky, jako jsou např. denní a noční krémy, přípravky na čištění pleti, regenerační a hydratační masky, přípravky protivráskové péče, tělová mléka nebo sprchové gely.

1 komentář:

  1. Áno súhlasím sú to výborné naturálne krémy, hydratačné masky, omladzujúce séra pod. s ľudovými cenami a sú plne porovnateľné so špičkovou kozmetikou YVES ROCHER, MARI KEI, LA ROCHE, GARNIER pochopiteľne za nekresťanské ceny, nuž keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú platí a bude platiť.

    OdpovědětVymazat