čtvrtek 7. ledna 2016

Loreal Paris Hydratační korekční krém pro dokonalou pleť

Tento krém se zdokonalující řady Skin perfection, slibuje zlepšení stavu pleti. U 84% se dle obalu skutečně stalo. Má se nanášet ráno a večer na vyčištěnou pleť tváře a krku.


Dlouho jsem si ho chtěla koupit. Dříve na mne značka Lóreal paris působila dost lákavě, proto i koupě tohoto krému mi přinesla velkou radost. Je lehký, docela příjemně voní. Používala jsem ho cca 2 měsíce hlavně ráno. Je výborný i pod makeup.

Krémy od Lóreal mi nyní příjdou moc chemické. Někdy to zpočátku nemusí nijak vadit, ale třeba u tohoto výrobku jsem ke konci užívání začala pociťovat mírné pálení obličeje. Štípání nebo pálení určitě nesvědčí o ničem dobrém.

Znovu si ho už nekoupím. Dávám mu 7/10. Stojí cca kolem 250 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat