středa 20. ledna 2016

Paletky bhcosmetics Aneb proč už si přes rok nekupuji žádné stíny ani rtěnky :-)

Důvodem, proč v mém nákupním košíku už přes rok nekončí žádné sady stínů ani rtěnky, jsou tyto dvě šikovné paletky. Tu vícebarevnou tvoří oční stíny a ta menší jsou líčidla na rty. :-)

Objednávala jsem si je z e-shopu. Byla jsem dost překvapená, když mi domů přišel docela malý balíček. Na fotkách z internetu tyto palety působí velkým dojmem, musím však upozornit, že obě mají rozměry pouhých cca 15 x 23 cm. Tím pádem je výhodou jejich přenosnost, vlezou se tak v pohodě do středně velké kabelky. Sice je běžně s sebou nenosím, ale člověk nikdy neví, kdy se to bude hodit. :-)

Podrobnou videoukázku můžete vidět tady: 



A druhá videoukázka je zde:





1) Oční stíny, 120 COLOR PALETTE 1st EDITION
Dvoupatrová paleta stodvaceti očních stínů. Jak je na fotce částečně vidět, má uprostřed horního víka malé zrcátko.


Stíny voní hezky krémovitě a mají výdrž několik hodin. Barvičky se dají užívat celoročně, nejvíc se však hodí na jaro a léto. Když jsem si přečetla složení, nebyla jsem zrovna šťastná z obsahu minerálního oleje nebo parabenů. Přesto že jsem dosti citlivá, nepociťuji žádné dráždění nebo nepřijemné pocity. Jednoduše jsem z paletky moc nadšená. :-)


Tuto sadu stínů bych si znovu koupila. Dávám jí 9/10. Cena 699 Kč.

2) Rtěnky, 32 COLOR PALETTE
Tuto paletku, která má 32 odstínů, používám ještě častěji. Jen škoda že také nemá zrcátko.


Vůni bych přirovnala ke calciové masti. S výdrži jsem rovněž spokojená. Rtěnky doporučuji nanášet speciálním šťetečkem na rty, který jistě snadno seženete v každé drogerii. Můžete si různě hrát, barvy všelijak překrývat a míchat, světlejšími odstíny zesvětlovat. Pro mne senzační věc. :-)

Ještě doporučuji: Pokud máte suché rty, použijte nejdřív nějakou pomádu. Např. Astrid

Z mně známých nezdravých látek sada obsahuje pouze minerální olej, parabeny tentokrát naštěstí chybí.

.
I tady bych nákup opakovala. Známkuji 10/10. Cena 349 Kč.


3 komentáře:

  1. Ja milujem takéto veľké palety či už tieňov alebo rúžov alebo líceniek alebo proste čohokoľvek. Mám doma paletku 180 očných tieňov, takže tiež už tiene nekupujem. Sem tam dokúpim nejaké mono so špeciálnym efektom, lebo v paletke mám všetky tiene matné, ale ozaj že kupujem možno tak dvakrát do roka. Na rúže som si vyrábala paletku sama zo zvyškov starých rúžov. Ak by ťa zaujímal návod, nájdeš ho tu: http://cookiesandcocaine.blogspot.sk/2013/10/navod-na-vyrobu-palety-ruzov-na-pery.html

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, obdivujem, že si aj napriek tomu nekúpiš žiadnu paletku ani rúže :) ja mám túto tiež ale z ebay, no aj tak idem neustále po nových tieňoch :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat