neděle 24. ledna 2016

Zimní péče s Dove

Jako hutný výživný krém jsem si pro tuto zimu zvolila Dove rich nourishment 150 ml. Zkoušela jsem už od stejné značky sprcháče, mýdla, šampón či tělové mléko a povětšinou jsem z úrovní hydratace spokojená byla.
Na obalu je uvedeno: Tělový krém kombinuje vyživující složky a aktivní hydrataci pro jemnou a opečovávanou pokožku celého těla.


Líbí se mi, že ho mohu používat jak na obličej, tak na ruce i kdekoliv jinde. Dávám si ho občas jako noční krém, ráno se pak probudím s fantasticky kvalitní pleti, která na pohled vypadá mladší. Hodí se i pod makeup, ale je potřeba ho nechat aspoň půl hodiny vstřebat. Voní pěkně krémově.

S pozitiv je to asi vše, přejděme nyní k jeho negativním stránkám. Je hutnější, proto je někdy těžší ho na větších plochách (jako břicho či nohy) rozetřít. Co mi však nejvíc vadí je fakt, že po častějším aplikování na kterékoliv místo na těle, se mi tam udělá menší množství pupínku. A to jsou opravdu místa, kde se mi normálně netvoří!! Uvedu příklad: Po natírání, které zopakuji 3 večery po sobě, čtvrtý den pozoruji výskyt dvou pupínku na pravém předloktí, jednoho na levém předloktí a na každém lýtku také najdu pupínek. Na obličeji se mi zase začaly nesmyslně tvořit kolem spánků a na tvářích.

Došla jsem k závěru, že při občasném použití krém působí velmi dobře, ale více často už škodí.

Obsahuje dva parabeny, z absence siliconu jsem potěšená. :-)


Opětovnou koupi zatím nezvažuji. Dávám mu 7/10. Stojí 50 - 90 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat