úterý 15. března 2016

2 tónovací šampóny Palette Instant color Aneb jak mít odstín jako Taťána Kuchařová :-)

Protože můj odbarvený vlas chytal žlutý odstín, zkoušela jsem barvu vylepšit také pomoci dvou sáčkových šampónů. Nedávno jsem si na umyté vlasy napatlala odstín č. 2 Sluneční blond.




Na druhém obrázku můžete vidět, že šampón mi po 25 minutách působení vyčaroval oranžovou pohromu, která se vůbec neshoduje s fotkou na obale. Být na chvíli zrzkou je fajn, jenže ne tehdy, když jsem o to neusilovala a navíc ne s prognózou, že už přeliv nedám dolů. Je to fotka po pěti umytích a nezdá se mi, že by barva postupně světlala, proto věřím, že po šestém či osmém mycím procesu, budu stále nechtěnou zrzečkou.
Moje naděje je nyní kondionér Balea More Blond. Doufám, že mi pomůže nežádoucí odstín stáhnout.


Složení:




Navíc po aplikaci jsem měla vlasy vysušené - z toho také do výšky neskáču.

Koupi opakovat nebudu. Hodnotím 1/10. Cena cca 50 kč.


Sice někdo by mohl podotknout, že na odbarvených vlasech jsem mohla očekávat intenzivnější výsledek, jenže já se bála, jestli mi to vůbec trochu chytne. Před nějakou dobou jsem totiž zkoušela i odstín č. 0 Ledově plavý. Ten se má nechat působit 5 minut, já ho myslím nechala skoro 15 minut a po opláchnutí jsem téměř žádnou změnu nepozorovala. Po jednom běžném mytí už byl definitivně pryč, akorát jsem rovněž měla vlasy suché jak sláma. :-/




I tento sáček si už znovu nepořídím. Stejné hodnocení 1/10. Cena rovněž cca 50 Kč.


Na druhou stranu jsem teď hodně moderní :-), teplejší odstín nosí i Taťána Kuchařová.



Žádné komentáře:

Okomentovat