středa 2. března 2016

Shauma Nektar-Balzám

Toto je můj nejoblíbenější koncionér na vlasy. :-)




Dle obalu: Pro suché a vyčerpané vlasy. Balzám s rozmazlujícím květovým nektarem intenzivně pečuje o vlasy bez zatížení. Pro neuvěřitelně poddajné a hedvábné vlasy. Se smyslně květinovou vůní. Až 3x lepší rozčesatelnost.
Receptura s intenzivně pečujícím proteinem navrací vlasům ztracené proteiny.


Složení je bez silikonů, obsahuje pouze jeden methylparaben.




Po přiblížení:




Zbožňuju, jak mi vždycky provoní vlásky kouzelnou nektarovou vůní. Konzistence je střední. Po umytí šampónem nanesete na mokré vlasy, spláchnete nebo pokud máte hodně suché vlasy, necháte chvíli působit.
Když jsem ještě délky neměla odbarvené, přišel mi příliš zatěžující. Teď mi velice vyhovuje. Bez občasného olejového zábalu bych se ale neobešla.

Znovu si ho klidně koupím. Dávám mu 9/10. Stojí kolem 50 Kč.


1 komentář:

  1. bodinku ta mrkvička sa mi najviac páči :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat