neděle 20. března 2016

Pro dobrý spánek



V knize se řeší různé spánkové poruchy a naleznete zde rady pro lepší spánek. Některé věci už jsem věděla, něco nového jsem se dozvěděla.

Můj tip: Pokud nemůžete usnout, čtěte si něco na téma spánek. Při studování této knížky jsem zjistila, že když si čtu o spaní, tak to ve mně potřebu spát vyvolává. :-) A vůbec to není tím, že by byla nudně napsaná, je velmi zajímavá :-)

Ukázka z knihy a testy:






V česku kniha vyšla v roce 2013. Prodává se za 139 Kč.


Pomohla Vám nějaká knížka spát lépe?

1 komentář:

  1. Tak to i já jsem nedávno našla docela dost dobrý způsob na to, jak docela dost rychle usnout ... No a překvapilo by vás to, ale je to nová postel a povlečení na ní... Ono se to zdá jako nějaká malichernost, ale když si pořídíte jak novou postel, tak nové povlečení atd. tak poznáte sami :)

    OdpovědětVymazat