pátek 11. března 2016

NOVINKA Antiperspirant Fa Dry Protect Linen Touch

Okamžitý pocit sucha s antiperspirantem Fa Dry Protect s jemností lnu. Mikro-pohlcovače objeví a absorbují pot. Ochrana až na 48 hodin. S jemným a přesným systémem aplikace. Před použitím dobře protřepejte.


Vůbec jsem nečekala, že antiperspirant bude tak účinný. Předpokládala jsem průměrný sprej z drogerie a tadááá překvápko :-) Je to nejlepší Fáčko, které jsem kdy měla.

Po měsíčním testování funguje pořád skvěle jako první dny. Je běžné, že výrobek, který jste ještě neužívali, se zdá pár dní výborný, jenže pak podpaží všechny protipotící látky ,,porazí" a už si tak svěží nepřipadáte.

Systém aplikace je defacto stejný jako u ostatních sprejů. Vůně je květinová s lehce starobylým nádechem, po chvilce už ji můj nos nevnímá, což je parádní a hodí se i pro použití na noc. Opravdu se potím méně než dříve, sice někdy se musím během dne přestříkat, ale to zpravidla po větší fyzické námaze. Nedělá žádné obří velké fleky. Neobsahuje alkohol. Holím se vždy večer a ráno, když se nastříkám, tak mě podpaží neštípe.

Ve složení najdeme dva silikony, to mi však u antiperspirantu nevadí:
Butane * Propane * Ethylxeryl Palmitate * Aluminum Chlorohydrate * Cyclomethicone * Isobutane * Dimethicone * Isopropyl Myristate * Parfum * Thiethyl Citrate * Disteardimonium Hectorite * Propylene Carbonate * Alphalsomethyl Ionone * Citronellol * Benzyl Alcohol * Butylphenyl Methylpropional * Geraniol

Výrobek si klidně znovu koupím. Dávám mu 9/10. Cena 39,90 Kč.

9 komentářů:

  1. Ten psík je rozkošný! Tento nový sprej vyzerá super, chcela by som ho ovoňať ♡

    ♡ What´s in my bag | Going to bar, cafe etc. & giveaway ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Co nevidět mi dojde můj antiperspirant, tak budu kupovat nový a možná mrknu i po tomto.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Většinou upřednostňuju přípravky bez hliníku, třeba z lékárny :) Sice asi nejsou tak účinné, ale v nejhorším aplikaci opakuju během dne.
    PS: Ten pejsek je ňuňatý :))))

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také uvažuji, že příště zkusím nějaký bez hliníku. :-)

      Vymazat
  4. Díky :-) Toho pejska jsem si kdysi vytancovala v tanečních :-) Byl to dárek od mého tanečního partnera :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento přípravek zní skvěle. Určitě bych ho ráda vyzkoušela, jen bych byla raději, kdyby neobsahoval hliník :/
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Fáčka mám všeobecně moc ráda, ale když říkáš, že tenhle má skvělou výdrž určitě ho zkusím. Můj blog

    OdpovědětVymazat
  7. great blog :) I follow you :)
    Have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat