pátek 18. března 2016

Shauma Vitalizační šampón s výtažkem z rakytníku

Už měsíc používám Nový vitalizační šampón se sílou rakytníku pro unavené vlasy bez života.




Dle obalu: Vitalizuje vlasy od kořínků ke konečkům pro přirozenou pružnost, poddajnost a lesk. Rakytník je bohatý na vitamín C a antioxidanty. Pro 100% zdravě vypadající vlasy jako znovuzrozené. Prokázaná účinnost: Shauma s intenzivně posilujícím proteinem dodává vlasům ztracené látky a posiluje oslabené části vlasů. Pro 100 % sílu a 100 % lesk.

Chválozpěvy na obale mluví pravdu. Šampón je po zimě dobrá volba.Vlasy mi po něm nepadají, akorát se mi kapánek dělají lupy - ty řeším pomocí Dixi - recenze.
Vůně je hezká energická. Jako parťáka do mycího procesu často přibírám Nektarový balzám stejné značky - recenze. 

Složení je bezsilikonové a bezparabenové:




Přípravek si znovu kupovat neplánuji, chci zase vyzkoušet něco jiného.
Hodnotím 9/10. Cena za 250 ml kolem 45 Kč.


A co Vy už jste také tuto Novinku vyzkoušeli? :-)






5 komentářů:

  1. Tento šampon jsem nezkoušela, ale jakmile půjdu do drogérie, tak po něm mrknu :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Schauma mi jako jediný šampon elektrizuje vlasy a nemám s ním moc dobré zkušenosti tak váhám...

    http://muj-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Schaumu mám ráda a na tuhle novinku slyším samou chválu, asi ji brzo vyzkouším:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat