středa 16. března 2016

Dove DermaSpa summer revived Tónovací tělové mléko

Tónovací mléko Dove pro přirozeně vypadající opálení. Já jsem si vybrala verzi pro středně tmavou až tmavší pokožku.




Dle obalu: Hýčkající tělové mléko s jemnou tónovací složkou a technologií Cell-Moisturisers působící uvnitř buněk. Dopřejte svojí pokožce jemný dotyk léta a užívejte si zdravě vypadající bronzové opálení!

Byla jsem překvapená poměrně intenzivním výsledkem už po prvním použití. Stačí se jednou namazat, nechat působit 5 hodin a pěkné opálení je na světě. Pro udržení bronzového nádechu je optimální aplikace 2 krát týdně nebo každý třetí den. Je třeba se s ním natírat pečlivě, když někde kousek vynecháte, vznikne Vám bílé místečko.

Zatím jsem mléko používala jen na obličej, krk a dekolt. V teplejších měsících bude ideální na nohy. Dříve jsem mívala se samoopalovákama problém, že se mi na obličeji a dekoltu usadily do póru a při pohledu zblízka, šlo na mně vidět spousta oranžových teček. Tenhle mi to nedělá! Jen když mám na tvářích sušší pokožku, cítím zpočátku jemňoulinké pálení, ale to brzy přestane.

Hezky voní - jemně květinově či broskvově - po chvíli necítím nic - až po 4-5 hodinách se dostaví typický smrad samoopalovací složky.


Složení není nejzdravější - dá se přežít, když ho neužívám denně.




Výrobek bych si znovu pořídila. Hodnotím 8/10. Koupila jsem ho v akci za 129 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat