středa 23. března 2016

SpongeBob uvádí: Mé dvě nejoblíbenější řasenky :-)


SpongeBob by Vám rád představil dvě řasenky, se kterýma mám nejlepší zkušenosti. :-)

První z nich je: Rimmel Extra WOW Lash - černá řasenka dodávající objem pro dramatický look. Je vhodná pro citlivé oči.





Jsem s ní moc spokojená, proto si ji opakovaně kupuji. Vykouzlí objem. Nedráždí mě. Nedrolí se.

Hodnotím 9/10. V akci se dá koupit za  nějakých 70 Kč.


Druhá řasenka, se kterou se na Vás směje SpongeBob je: Maybelline the colossal Go Extreme!
Černá řasenka pro extrémní objem.




Už jsem si ji koupila podruhé. Objem vytvoří takřka stejný jako výše recenzovaná Extra WOW. Nedráždí oči. Téměř se nedrolí.

Hodnotím 8/10. V akci obvykle stojí 149 Kč.




4 komentáře:

  1. Go extreme teď zrovna používám, ale přijde mi, že to není ono, mnohem raději mám lash sensational, ta je podle mě prostě lepší. Go extreme je taky fajn, ale ne ze začátku, to bylo hrozný, musela jsem ji nechat chviličku vyschnout :D

    OdpovědětVymazat