neděle 6. března 2016

Růžová Srovnávačka - 4 pleťové vody pro suchou a citlivou pleť



Na obličeji mám suchou pleť, která se snadno podráždí. V T-zóně, kterou nemám mastnou (nelesknu se během dne), mi sem tam vyskáčou pupínky. - Jev přikládám spíše hormonálnímu vlivu.

Za poslední tři měsíce jsem vyzkoušela tyto 4 pleťové vody:
(Řazeno od nejhorší po nejlepší)


1) Amia active - čistící pleťové tonikum. Panhenol a alantoin + měsíček a lékořice uklidňují a vitalizují. Je určen pro každý typ pleti - tedy i pro tu suchou a citlivou.




S výrobkem jsem nejméně spokojená z důvodu parfemace. Po použití jsem pořád cítila nepříjemnou vůní, která mi přišla laciná.Vždy si obličej nejdříve opláchnu vodou a pak dočišťují pleťovkou. Tady jsem postup musela obrátit, aby se ten smrad smyl. Ještě mi menší půlka lahvičky zbyla - použiju ji jen v případě nouze, když nic jiného po ruce mít nebudu.


Složení je přeplácano parabeny:




Tonikum už si znovu nekoupím. Dostává 1/10. Stojí cca 50 Kč.


2) today - Jemná pleťová voda pro normální až suchou pleť. S Aloe Vera a provitaminem B5, má pleť rozzářit.




Tuto čistící vodu jsem si jednu dobu kupovala pořád. Líbila se mi hlavně cena. Po čase jsem začala pozorovat, že pleť vypadá spíš hůře než lépe, proto jsem s užíváním skončila. Mám ji ovšem zase doma, protože mi ji mamka omylem koupila místo jiného přípravku. :-/


Složení:




Dávám jí 2/10. Stojí 29,90 Kč.


3) Sublime soft od Lóreal Paris - zjemňující čistící péče pro suchou a citlivou pleť.




Už jsem o ní jednou psala. Nelíbí se mi její hustější konzistence. Je to slepenec, se kterým se špatně pracuje. Pleť byla jakoby zjemněná, ale připadala jsem si ne úplně čistá. Občas mě po ní obličej trochu pálil.

Měla jsem od stejné značky i micelárku a s ní jsem byla mnohem více spokojená.

Složení:




Nekoupím si ji znovu. Dostává 3/10. Stojí cca 100 Kč.


4) Astrid intensive - Pleťová voda s obsahem allantoinu a D-panthonelu pro každodenní dočištění a osvěžení suché a citlivé pleti.




Vítěz dnešní srovnávačky! :-) Také už jsem o ní jednou psala, koupila jsem si ji už podruhé. Konzistence i parfemace jsou v pořádku. Pleť vypadá svěží. Byla bych ještě spokojenější, kdybych opravdu viděla, že i akné se mi po ní netvoří.




Známkuji 7/10. Cena se pohybuje kolem 50 Kč.


Nyní uvažují, že si pořídím micelární vodu od Baley.


Jaké máte Vy zkušenosti s pleťovými vodami pro suchou a citlivou pleť? :-)

1 komentář:

  1. Kdysi jsem pouzival Lorealku, ale ta konzistence mi doslova lezla na nervy. Pripadalo mi pite ze mam pirad neco na obliceji, jak nejaky silikon...

    OdpovědětVymazat