středa 27. dubna 2016

2 gely, co mi proti akné na zádech nepomohly

Nedávno jsem psala článek o mýdlech, které proti akné pomáhají. Recenze
Při té příležitosti jsem si vzpomněla na 2 mycí gely, které mi proti pupínkům na zádech vůbec neúčinkovaly. Testovala jsem je minulý rok.




Lóreal Pure Zone Hloubkově čistící gel. Prodává se i s malým kulatým kartáčkem, ale nepoužívala jsem ho. Obzvlášť u něho jsem očekávala malý zázrak, protože s šampóny a dekorativkou od Lóreal mám výborné zkušenosti. Stojí 100 - 200 Kč.




Synergen wasch-creme. Rossmannovská značka. Stojí kolem 50 Kč.


U obou jsem se setkala s nulovým efektem. Z toho důvodu si je už nikdy pořizovat nebudu. Hodnocení nemůže být jiné než nízké 2/10.

5 komentářů:

  1. Neskúšala si Uhľové mydlo s kozím mliekom značky Mydlo z farmy? Mne na akné pomohlo skutočne rýchlo a dlhodobo. Keby niečo, recenzia je u mňa na blogu: http://kissedbybeauty.blogspot.sk/2015/08/v-sulade-s-prirodou-rucne-robene-mydlo.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela jsem ho. Budu o něm přemýšlet. Moc Ti děkují za tip :-)

      Vymazat
    2. Za málo, ja som s ním veľmi spokojná. Nie je drahé, strašne dlho vydrží a skutočne funguje rýchlo a spoľahlivo :-)

      Vymazat
  2. Přítel trpí na akné na zádech a mažeme arganový olejem a docela mu pomohl, ještě mu hodně pomohlo vysazení mléčných výrobků.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy :-) Taky mám někdy pocit, že mi mléčné výrobky jaksi nelezou, proto jsem je už částečně omezila, rovněž i pečivo a cukrovinky.

      Vymazat