čtvrtek 14. dubna 2016

Balea Balzám na vlasy More Blond 200 ml

Dle obalu: Balzám jemně pečuje o přirozené a barvené blond vlasy, aniž by je zatěžoval. Složení s výtažkem s heřmánku a citrusu postupně rozjasňuje odstín vlasů. Intenzivní hydratační komplex regeneruje a obsažené UV-filtry chrání vlasy před vyblednutím. Snadnější rozčesávání. S antistatickým komplexem. Neobsahuje silikony. Jemně vmasírujte do vlhkých vlasů, nechte krátce působit a poté opláchněte.




Nový výrobek si vždy kupujeme s představou, že nám pomůže být mladší, krásnější, zkrátka dokonalejší. O to více jsme zklamané, když následně vypadáme starší, šerednější, prostě úplně opačně.
Přesně takové rozčarování jsem zažila u tohoto kondicionéru. Nepomohl mi ke světlejší oslnivé hřívě, se kterou by hrdě procházel každý lev. Vypadala jsem spíše jako zmoklé kuře se splihlým peřím. :-)


Složení:




Výrobek na mé jemné vlasy měl přesně opačný účinek než slibuje. Byly hodně zatížené, suché, naježené, elektrizovaly a o nějakém zesvětlení nemohla být řeč. Zkoušela jsem ho dvakrát, pokaždé v kombinaci s jiným šampónem. Myslím si, že kdybych ho dále používala, skončila bych pak s něčím, co už bych nemohla pojmenovat ,,vlasy". :-)


Vypadá jako vanilkový puding i vůně je podobná, jenže s chemickou příměsí.




Znovu si ho nekoupím. Dávám mu 2/10. Stojí 39,90 Kč.




3 komentáře:

  1. Mě šampona Balea příliš nesedí:( ale jejich sprchové gely jsou skvělé!! :)

    www.verustyle.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No toto, mne balzam celkom sedel a tak isto aj sampon. ale je pravda, ze zosvetlujuci ucinok az tak nemal, to ma len sprej z tej istej rady.

    OdpovědětVymazat