středa 6. dubna 2016

Žluté stíny + třpytky

Protože se mi líbí stínované oči bez řasenky, nejdříve jsem nanesla žluté stíny z mé oblíbené paletky bhcosmetics.




Poté jsem nanesla řasenku Maybelline colossal Go extreme!




Do vnitřních koutků jsem přidala stříbrné třpytky.




Nakonec jsem líčení doplnila barevnými minitřpytkami. :-)




Když zavřu oči:




Takhle si tedy na jaře hraju. :-)

7 komentářů:

  1. Moc hezké líčení :) žlutou na očích jsem ještě nezkoušela, ale líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo. Já si líčím běžně linky, jinak ta žlutá je tak neobvyklá.
    Dost zajímavé. Hlavně upoutá pozornost. Zajímavé! :)
    Hezký blog.
    S láskou Mí.

    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :-) Linky také často nosím, ale občas ráda zaexperimentuju :-)

      Vymazat
  3. Fuuuha ja som doteraz nemala odvahu dať si žlté tiene,som skôr za nude odtiene, ale na tebe vyzerajú fakt dobre :)

    http://wexinkawexinka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :-) Na jaře a v létě ráda nosím barevné stíny :-)

      Vymazat