čtvrtek 28. dubna 2016

Luna Natural Regenerační krém s koenzymem Q10 a avokádovým olejem

Krém je vhodný ke každodenní péči o pleť, která si pravidelným používáním zachovává hebkost a svěžest.




Minulý měsíc jsem si šla do sámošky koupit něco na zub a zcela neplánovaně jsem si domů odvezla i tento krémík. Proč ho nezkusit, když stojí jen 32,90 a hlavně složení nehyzdí ani jeden silikon či paraben?




Po odhrnutí krycí fólie a prvním přičichnutí jsem byla zklamaná, upřímně smrděl mi jak moč. :-D Časem jsem tu vůni nevůni rozdýchala a teď mi přijde snesitelnější, trochu do starodávných tónů.
Z obličeje ji necítím.


Krém je lehký, vhodný na den a jako podklad pod makeup. Nedráždí, pleť je po něm hebká.




Mé hodnocení je 8/10. Cena 32,90 Kč.

2 komentáře:

  1. Ten vyzera velmi dobre a za tu cenu....inak prirovnanie k voni nema chybu :D

    OdpovědětVymazat