neděle 10. dubna 2016

Dva nápoje, co mi pomáhají

Activia obsahuje živé jogurtové kultury a 4 miliardy bifidokultur, které se ve vysokém množství dostanou až do střevní mikroflóry.
Živé jogurtové kultury pomáhají při špatném trávení laktózy.




Activia jogurtové nápoje mi účinkují na různé trávicí neduhy - jako je nafouknuté břicho, různé bolesti. Váhala jsem, jestli si mám koupit tuto novou višňovou příchuť. Bála jsem se, aby nápoj nebyl kyselý. Obavy byly zbytečné. Je slaďoučký a chutná fantasticky. :-)


Složení:




Znovu si ho určitě koupím. Dávám mu 8/10. Stojí cca 22 Kč.


Tip: S pitím těchto nápojů to nepřehánějte, může Vás pak dost přehnat. :-D


Z regálu se na mne hezky díval Aloe vera drink, jehož dovozcem je přerovská firma PeMaP. Drink je vyroben v Číně. Vlastně od něho nečekám nějaké zázračné účinky, jen jsem zjistila, že mi pomáhá zahnat kašel.
Jsem po nemoci a ještě občas mám záchvaty kašle. Pití je hustější díky obsažené dužině a to mi okamžitě utlumí dráždění dýchacích cest při nekonečně dlouhém kuckání. Stačí si jen párkrát loknout.




Složení: pitná voda, fruktózový sirup, dužnina Aloe Vera (gel) 18%, kyselina: kyselina citrónová, regulátory kyselosti: mléčnan vápenatý, citrát sodný, zahušťovadlo: guma gellan, sladidlo: sukralosa, aroma.


Znovu si ho klidně koupím. Dávám mu 9/10. Stojí kolem 30 Kč.

7 komentářů:

  1. Ten druhý zkusím, na jogurty moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám na laktózu alergiu ale activiu môžem a tiež mi pomáha :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že oboje má v sobě velkou nálož cukru, takže je to dost velká kalorická bomba...ale každému vyhovuje něco jiného. Za mě je to neslazené acidofilní mléko nebo kefír a tak. Vše ale bez příchuti :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, každému vyhovuje něco jiného. Já kefír nebo acidofilní mléko nejsem schopná vypít bez příchutě. :-)

      Vymazat
  4. Mno vidíš a já na ty activie apod. nevěřila nikdy.Jsi 1. od koho slyším nějaký účinek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok. Ja aloe vera úplne milujem☺♥
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :-) Já taky :-) Pěstuji si i rostliny a s jejich dužinou si pak potírám i různé kožní problémy :-)

      Vymazat