neděle 24. dubna 2016

2 mýdla, co působí proti akné na zádech

1) Alterra, Mýdlo z čistého rostlinného oleje Měsíček

S výtažkem z měsíčku zahradního
Můžete se spolehnout na:
* 100% čisté rostlinné oleje
* bez syntetických konzervačních a živočišných látek
* snášenlivost s pokožkou dermatologicky potvrzena




Přírodní mýdelko, které mi ze všech produktů proti akné na zádech nejvíce pomáhá. Lehce vysušuje a výsev nových pupínku je značně omezen, zvlášť první měsíc jsem zaznamenala úžasné zlepšení.

Mám dojem, že vše proti akné nejvíc účinkuje první měsíc, pak už si pokožka na produkt zvykne a otravné akné se opět začne objevovat na scéně. Proto není od věci výrobky střídat.




Dávám mu 9/10. Stojí 29,90 Kč.


2) Karima, Mýdlo se solí z Mrtvého moře

I toto mýdlo vysušuje a potlačuje vznik pupenů. Záda mi úplně vyléčit nedokázalo.




Hodnotím 8/10. Stojí 59,90 Kč.

3 komentáře:

  1. Také souhlasím se střídáním produktů, ať už to jsou mýdla či šampony na vlasy. Pokožka i vlasy si po delší době zvyknou a pak už je nejlepší koupit další produkt.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě druhé mýdlo, ale bude asi naprd, podle toho co jsi napsala :-) ono je dobré produkty střídat, ale né zas moc často.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Karima ze začátku určitě pomůže, taky záleží, kolik kdo má pupínků. Lehčí formu akné by mohlo i vyléčit. :-)

      Vymazat