pátek 22. dubna 2016

Znáte pistáciový olej?

Olivový a kokosový olej zná téměř každý, ale zkoušeli jste třeba pistáciový? :-)




Oříšky všeobecně mám velmi ráda. Jejich konzumace je hojně doporučována. Já jsem chtěla vyzkoušet jejich účinek zvnějšku.

Pistáciový olej jsem tedy užila na:

kruhy pod očima - výsledkem byla ještě sušší pleť

tvář, krk -  -//- opět sušší pleť

ruce - byly masnější, posléze suchá pokožka

vlasy - před mytím jsem do nich olej vetřela, zabalila na pár minut, pak je umyla běžným
           šampónem, když uschly < byly hebké

do koupele - po koupeli jsem měla pokožku hydratovanou


Jelikož není tolik masný jako olivový olej, nehodí se pro přímé použití na suchou pleť. Doporučila bych ho na masnější pleť. Jako maska na vlasy nebo přídavek do koupele byl fajn. :-)


V kuchyni jsem ho zatím netestovala. Voní jemně oříškově, dala bych ho do sladších jídel.


Hodnotím 7/10. 250 ml mě stálo 129 Kč.



2 komentáře:

  1. Zajímavé, o pistáciovém oleji jsem ještě neslyšela a jsem ráda, žes mě s ním seznámila.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat