pondělí 25. dubna 2016

Jarní barevné kouzlení

Ptáte se, jak jsem docílila tohoto líčení?




Inu já vám to prozradím. :-)
Ze všeho nejdříve jsem očka orámovala fialovými stíny:




Do vnitřních koutků jsem přidala růžovolososový odstín:




Na řasy nanesla černou řasenku Maybelline:




Jako poslední krok byla tyrkysová třpytivá linka:




Zazvonil zvonec a líčení je konec. :-)

5 komentářů:

  1. Hodně jemné líčení, je moc pěkné. Jen já bych ještě přidala černou tužkou do vnitřku oka nahoru, aby se řasy opticky zahustily :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné decentní líčení! Také se líčím jen takto jemně a moc to nepřeháním. Ráda si občas zajdu do salónu se nechat zkrášlit, nyní chodím sem na úpravu obočí, sama bych si ho nezvládla tak krásně upravit. Jarča

    OdpovědětVymazat