středa 2. prosince 2015

Balea Tělový olejový balzám do sprchy 400 ml

Moc mě zajímalo, jaké bude toto mléko do sprchy ve srovnání s Niveou (kakaové máslo), se kterou jsem byla hodně spokojená. Dívala jsem po něm v drogerií pár dní, občas k němu přičichla (voní jemně krémově) a nakonec jsem si ho koupila. :-)
Měla jsem období, kdy mě hodně bavilo nanést si po sprše ještě smývatelné tělové mléko. S tímto výrobkem jsem neměla tak skvělé zážitky jako s Niveou. :-) Po opláchnutí mi na kůži žádná jakoby vrstva krémů nezůstala. Ani obsažený olej jsem moc nevnímala. Spíš mi to přišlo dobré jakoby na placebo efekt - abych si myslela, že si dopřávám nějakou hydrataci.
Ten boom mazátek do sprchy už opadl a nejsou to až tak prospěšné výrobky, proto neplánuji další koupi. Vzpomínky mi ale zůstanou pěkné. :-) Dávám mu 7/10. Cena cca Kč 84,90.

Žádné komentáře:

Okomentovat