sobota 5. prosince 2015

Swiss O*Par SILVER Vlasová kúra

Jelikož moje zesvětlené vlasy hodně chytají žlutý nádech, potřebuji něco, co nežádoucí zabarvení překryje. Nyní používám Syos, nejdříve jsem však vyzkoušela tento výrobek. Dle obalu: Kúra byla speciálně vyvinuta pro šedivé nebo zesvětlené vlasy. Obsažená fialová účinná látka neutralizuje nežádoucí nažloutlý odstín ve vlasech. Šedivé nebo blond vlasy získají decentní stříbrný nádech.
Decentní stříbrný nádech jsem nezískala. Netuším, jak přesně výsledný odstín pojmenovat. Možná fuj blé barva je nejvhodnější výraz. :-) Kúra je to fialová a moje ombré pak bylo jakési nazelenalé.
Kúra není vhodná pro jemné vlasy. Měla jsem je pak hodně zplihlé, moc kluzké a elektrické. I kdyby mi dělal hezčí odstín vlasů, nebyla bych spokojená s kvalitou a  hledala bych dál lepší výrobek. Jediné, za co mohu dát plus, je příjemná vůně.
Výrobek si znovu nekoupím. Myslím si, že je vhodný pro velmi světlé blond odstíny a pevnější vlasy. Za mně dostává 2/10. Cena cca kolem 80 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat