pondělí 7. prosince 2015

Valea, Alverde, Avon - oční krémy Aneb co vše už jsem vyzkoušela na vějířky pod očima

Je to už více než dva roky, co jsem si poprvé všimla, že mi při úsměvu skáčou pod očima vějířky vrásek. Byla to pro mne pohroma. Protože já jsem člověk duchem mladý, miluji mladistvou módu a starý obličej se ke mně vůbec nehodí. :-D Myslím si, že jsem tomu mohla nějaký ten rok předejít, kdybych si občas při opalování nesundávala sluneční brýle. Snažila jsem o zachycení dané situace na fotografií z mobilu, ten mi větší přesnost nedovoluje a foťáček mám pokažený.
Nejdřív jsem zkoušela čistě přírodní produkty jako olivový a kokosový olej. - Dokázali oční okolí zhydratovat, vějířky bohužel nevygumovali. Rozhodla jsem se zkusit, zda se nějaké kouzlo neskrývá ve speciálních očních krémech proti vráskám. Postupem času jsem vyzkoušela následující: Valea, Alverde a Avon.
Valea (krém na oční vrásky) - byl mi sympatický obsah včelí mateří kašičky. Nicméně žádný zázrak se nekonal, měla jsem pocit, že mě spíš vysušuje, takže jsem s jeho užíváním skončila.
Dávám mu 4/10. K sehnání od 34 Kč.
Alverde (zpevňující oční krém s mučenkou) - četla jsem na něj pozitivní recenzi a mám ráda přírodní kosmetiku, z těchto důvodů jsem si ho toto léto pořídila. Vydržela jsem si ho aplikovat 2 nebo 3 večery - pálily mě z něho oči. Dávám mu 1/10. Na internetu čtu cenu 119 Kč, ale mám pocit, že jsem ho v DM kupovala za víc - možná 149 Kč.
                   

Avon (vyplňující péče o oční okolí Anew Clinical A-F33) - od dvou známých jsem slyšela, že krémy Avon proti vráskám opravdu fungují. Litovala bych, kdybych si tento výrobek, který se mi nabízel za 130 Kč (běžně za 700 Kč), neobjednala. Z jeho testováním jsem už asi úplně skončila předevčírem. Dávala jsem si ho vždy večer, po aplikaci ráno mě pak pálely oči. Myslím si, že celkově mému očnímu okolí neprospíval. Kruhy pod očima mi ztmavly a leskly se. Po cca 14 dnech užívání bych řekla, že mi vějířky jdou vidět i když se nesměju. Ale v zimě mám pleť ještě sušší - možná je to tím, protože se mi zdůzranily i drobné linky na čele. V konečné řadě mě odradilo i pálení pleti pod očima. Mám za to, že co mě pálí, mé pleti ubližuje. Dávám mu 2/10.

Tím mé zkušenosti s očními krémy proti vráskám končí. Těm, co mají ještě mladičký bezchybný obličej radím, noste vždy na sluníčko tmavé brýle. Vyplatí se to. :-) Toto léto jsem udělala podobnou hloupost, že jsem jezdila na kole po horách bez kšiltovky, tím se mi zviditelnily vrásečky na čele. Člověk se pokaždé neuhlídá. :-)

Vysvobozením pro mne je fakt, že poslední dny mi jemné vrásky příjdou zatraceně sexy. Věčně mladý nebude nikdo, vždy záleží na úhlu pohledu. :-)



                                              
                                     







Žádné komentáře:

Okomentovat