pondělí 14. prosince 2015

Nivea Sprchové gely Happy time a Supreme touch

Sprcháče Nivea jsou mé nejoblíbenější. Dokážou skvěle hydratovat pokožku. Nejsou dráždivé, ale ne každá vůně mi sedí.


Happy time - můj nejoblíbenější sprchový gel. Obsahuje výživné bambusové mléko. Má nádhernou ovocnou vůní pomerančových květů, která na mne působí antidepresivně. Vždycky mě dokáže probudit a pozitivně naladit. Koupila jsem si ho snad už dvacetkrát. Dávám mu 10/10. Cenově se pohybuje cca mezi 40 - 80 Kč.

Supreme touch - je v něm špetka bambuckého másla a makademiového oleje. Pro pokožku je to velice příjemné složení. Voní podobně jako Happy time. Má to být jemná exotická vůně bílé magnolie. No není to úplně ono, co by mě bavilo čichat, proto si ho už nekoupím. Dostává 9/10. Cenová hladina je stejná cca 40 - 80 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat