čtvrtek 3. prosince 2015

Dixi Voda na vlasy anebo Jak jsem vyzrála nad lupy

Lupy mě trápily opravdu dlouho. Běžné šampóny z drogérie mi nezabíraly. Fungoval mi jen jeden head & shoulders - no prostě klasika. Zároveň jsem potřebovala i objem do mých jemných vlasů, tak jsem zakotvila u fialové řady. Spokojená jsem ale nebyla. Tento silikonový šampón mi nedělal moc krásné vlasy a nad čelem se mi pořád tvořilo šupinaté svrbivé místo.
Na obrázku je téměř nevyužité balení head & shoulders, které jsem si koupila snad před dvěma léty. Bylo to jen do zásoby za výhodnou cenu. Nebyla jsem si jistá, jestli mi má protilupová metóda bude vždy fungovat. Ale zabírá stále. :-)
Co je to tedy za fígl? Už je načase ho prozradit. Před umytím stačí na pár minut nanést na lupy zasaženou pokožku vlasovou vodu Dixi, jemně vmasírovat a pak si umýt hlavu běžným způsobem. Jednoduché, konec, tečka. Udělala jsem to několikrát a problém se vyřešil. Mohla jsem v klidu používat šampóny Shauma či Elseve a nesvědila mě pokožka, ani bílé tečky vidět nešly. Čas od času se mi stane, že přece jen se lupíky objeví, pak mi stačí aplikovat jednou/dvakrát před umytím tuto modrou vodičku a zase pak mám dlouho klid.
Na obalu bohužel přesné složení napsáno není, pouze rostlinné extrakty a přísada proti tvorbě lupů. Dá se běžně sehnat v drogeriích. Vydrží mi celý rok i déle. Dávám jí 10/10. Cena cca kolem 50 Kč,
v akci kolem cca 30 Kč.

A co vy, jak jste vyzrály nad lupy? Máte také nějaký svůj fígl? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat