pondělí 28. prosince 2015

Dvě pěny na holení Laura Colutti a Balea

Tento článek věnuji dvěma pěnám na holení, které jsem za poslední dobu měla možnost používat.


Obě jsou určeny pro citlivou pokožku, obsahují aloe vera a jsou charakteristické dobrou pěnivostí.

Laura Colutti - holila jsem se s ní velice dlouho, snad několik let. Bohužel nyní jí v prodejně Penny Market nemohu sehnat. Bývala za dobrou cenu a dlouho vydržela, proto o ní nerada píšu v minulém čase. Vůně byla skvělá. Také byla absolutně nedráždivá. Jediné, co může vzbuzovat nespokojenost je fakt, že při prvním promáčknutí čudlíku, vytékala v moc tekuté formě, ale to se vždy brzo spravilo.


Pokud to ještě půjde, tak si ji znovu koupím. Dávám jí 9/10. Stávala různě kolem cca 30 - 50 Kč.

Balea - Abych se žiletkou nedřela na sucho, tak jsem si musela koupit náhradníci za výše popisovaný výrobek. Zvolila jsem si pěnu v růžovoučkém obalu. Obsahuje hedvábné proteiny, avokádový olej a aloe vera. Má jemnou ale ne moc podmanivou vůni. Při holení intimních partií jsem cítila lehké pálení, na které jsem nebyla zvyklá. V podpaží mi žiletka jaksi drhla, jen nohy jsem si oholila bez problémů.



Znovu si ji už nejspíš nepořídím. Dostává 7/10. Cena Kč 44,90.



Žádné komentáře:

Okomentovat