středa 23. prosince 2015

Nivea Osvěžující tělové mléko Happy Time

Ještě než se naplno odevzdám vánočnímu povalování se u telky s miskou cukroví, napíšu recenzičku na toto příjemně vonící mazátko. Je určeno pro normální až suchou pokožku. Dle obalu: Složení s výtažky z bambusu a mléčnými proteiny se rychle vstřebává, intenzivně pokožku hydratuje po celých 24 h a posiluje její ochrannou bariéru. Jemná vůně citrusových květů Vám zajistí svěží pocit po celý den.


Toto mlíčko jsem měla delší dobu, výrobci už jistě trošku obal pozměnili ale ne nějak závratně. Krásně mi voní, tak jsem si ho šetřila a spotřebovala předevčírem. Ráda jsem ho používala po sprše se stejnojmenným sprcháčem, na který jsem už psala recenzi. Určitě nemá výdrž 24 hodin, to jsou vždy jen přehnané chválořeči. V létě jsem si s ním natírala třeba jen ruce a povzbudivou vůni jsem několik hodin cítila. Bylo to fajn. :-)


Dá se použít na celé tělo, jen na břiše jsem z něho občas měla ulepený pocit. Na složení mě mrzí přítomnost silikonu a parabenů. Mít ho znovu by mi nevadilo, ale spíš zase zkusím jiný přípravek. Dávám mu 8/10. Cena cca 99 - 131 Kč.

No a já jdu pomalu slavit. Tak papa :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat