pátek 11. prosince 2015

Lóreal Paris Make-up Infalible 24H Aneb jak indián na kole jel :-)

Nevím jak, ale kde se vzal tu se vzal, v mé kosmetičce tašce se náhle objevil vzoreček make-upu Infalible 24H v odstínu 140 Golden Beige.
Na obale působil jako světlejší barva, tak jsem včera usoudila, že ho mohu ráno normálně použít. Ale ouha, už jak jsem si dala první kapku na čelo, viděla jsem, že je o dost tmavší a docela oranžový. O nějakém rozetření doztracena jsem si mohla nechat zdát.  Nakonec jsem měla na obličeji odstín jak panenka Barbie a nebo Indiánský náčelník. Svým způsobem se mi to i líbilo. :-) Potřebovala jsem nutně sjet na kole do města pro pár věcí, no s obtočenou šálou kolem krku nejde vidět, že krk je bílý :-D
Věděla jsem o jeho nematujícím složení. Netušila jsem však, jak krátkou dobu vydrží než se začnu opravdu hooodně svítit. Domů jsem přijela už ne jako prostý indián ale jako extrémně lesknoucí se indián, který jakoby se vracel z náročné válečné výpravy, kde se fakt hodně zapotil. :-D
Doporučuji: přepudrovat se hned. Je to tekutější make-up, docela dobře kryje, příjemně voní. Líbí se mi na něm, jak je lehoučký, na tváří ho necítím. V jiném odstínu si ho možná jednou pořídím. Dávám mu 9/10. Běžné balení se cenově pohybuje mezi 200 - 300 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat