neděle 6. prosince 2015

Nivea Vyhlazující pleťová maska proti vráskám Q10 plus

Poslední dobou s oblibou testuju pleťové masky. Tak proč nezkusit toto dvojbalení, které bylo v akci za 29,90? :-) Dle obalu: s obsahem pleti vlastního koenzymu Q10 a kreatinu bojuje proti vráskám zevnitř, viditelně je redukuje a poskytuje pleti intenzivní hydrataci.
Dnes ráno jsem vyzkoušela jedno balení. Kdo si bude dávat masku pouze na obličej, vyjde mu na dvě použití. Nechala jsem ji působit pro začátek 10 minut. Ke konci působení jsem cítila, že se mi pleť vypíná. Zbytky jsem odstranila vatovým tampónkem, jak je uvedeno na obalu a od té doby se svítím jak skleněná koule, takže intenzivní hydrataci opravdu splňuje. :-)
S tou redukcí jemných linek a vrásek je to asi horší. Mám jemňoučké vrásky na čele a jdou vidět o trošku méně hlavně z důvodu, že se prostě tak lesknu. :-D Jinak je dobře, že maska není dráždivá, jemně a hezky voní takovým niveovským způsobem. :-) Nebráním se její opětovné koupi.
Dávám jí 7/10. Cena v akci Kč 29,90.

Žádné komentáře:

Okomentovat