pondělí 29. února 2016

2 Novinky Balea

1) Perly do koupele orchidej, vanilka 60 g - včera večer jsem si dopřála tuto perličkovou koupel. Byla to pro mne premiéra, protože perly jsem si do koupele ještě nikdy nedávala.




Složení: To poslední slovo v druhém řádku je TIN (Tin Oxide)




Po otevření na mne vykoukly tmavě fialové minikuličky a koupelnou se začala šířit příjemná orchidejová vůně s příměsí vanilky.




Jakmile jsem obsah sáčku vsypala do vody, jednotlivé perly začaly explodovat a pouštět silně fialové zbarvení. Bylo zábavné celý ten proces rozpouštění sledovat. :-)




Koupel má trvat 10 - 20 minut. Já jsem si v tmavě fialové lázni poležela 13 minut, pak jsem vytáhla špunt, vylezla z vany a utřela se ručníkem, jenže po osušení mě začalo svědit celé tělo. Myslela jsem, že sprcha nebude potřeba, no raději jsem do vany vlezla zpátky a čistou vodou se osprchovala. Znovu jsem se osušila, svědění pokračovalo. Jejda :-) Kdybych se celá nenatřela krémem, asi bych neměla zrovna klidnou noc. Ale i po tom natření mě občas tělo zasvědilo.
Takový problém jsem po žádné koupeli ještě neměla.
Nepříjemný účinek jsem možná umocnila tím, že jsem několik dní nepoužila žádný hydratační krém a tudíž měla sušší pokožku.

I tak si tuto lázeň zopakovat nechci. Hodnotím 4/10. Sáček stojí 19.90 Kč.


2) Krémový sprchový gel s vůní ibišku a nektarinky, 300 ml - v DM drogerií, kam často chodím, se tento sprcháč objevil teď v únoru.




Je hezké barvičky ale řidší konzistence. Po umytí kolem sebe uklízím oranžové cákance.




Složení:




Solidně myje, solidně hydratuje, akorát ta vůně je taková slabší. - Když budu moc přísná, pojmenuji celý produkt jako špatně ovoněné mydliny. :-) Už jsem u Baley zažila mnohem lepší parfemaci, tady mi zřejmě vadí ten ibišek.

Tento gel si už nekoupím. Dávám mu 6/10. Stojí 24,90 Kč.


1 komentář: