středa 10. února 2016

2 přípravky proti žlutým tónům na blond vlasech - Syoss Color Refresher a šampón Shauma Silver reflex

Od léta nosím blond ombré. Ta zesvětlená část nemá úplně nejsvětlejší odstín, je to taková střední blond. Bohužel i mně vlasy chytají žlutý nádech. Již jsem proti němu vyzkoušela kúru Swiss O*Par Silver, z niž jsem spokojená vůbec nebyla. Recenze. Hledala jsem proto dál. Postupně jsem testovala tónovací pěnu Syoss a šampón Shauma Silver reflex.




1) Syoss Color Refresher - tónovací pěna, ze které jsem nejvíc nadšená. Je bez amoniaku a bez peroxidu, vhodná pro každodenní použití. Stačí si umýt vlasy běžným způsobem a na závěr do mokrých vlasů pěnu vetřít, počkat 3 až 10 minut a opláchnout. Balení má vydržet pro 6 aplikací, no já už jsem tento limit dost překročila i přesto, že odbarvenou část mám docela dlouhou. Vydrží déle.

Pěna voní trochu jako pánské holítko, ale to jde pro její účinnost překousnout. Je světle šedá a pro mne tudíž nejvhodnější odstín ,,tónovadla". :-)




Složení:




Tady se můžete podívat na tabulku odstínu, pro které je výrobek určen:




Výsledný efekt na mých vlasech vypadá takto:




Jsem moc spokojená. Vlasy nijak závažně nepoškozuje, jsou po jeho aplikaci hebké. Velmi se hodí pro jemné vlasy.

Pokud se nevrátím k hnědé barvě, tak si Syoss Color Refresher znovu koupím.
Dávám mu 9/10. Cena se pohybuje v relaci cca 90 - 140 Kč.


2) Šampón Shauma Silver reflex - dle obalu: Proti žlutým tónům pro šedivé, bílé nebo blond zesvětlené vlasy. Neutralizuje nežádoucí žluté tóny a posiluje vlasy. Pro silné, stříbřitě zářivé vlasy. Prokázaná účinnost: Receptura s neutralizujícími chladnými pigmenty opticky vyrovnává nežádoucí žluté tóny a dodává lesk.

Slyšela jsem o něm, že dodává za málo peněz hodně parády a že jsou po něm heboučké vlasy. S druhým tvrzením souhlasit mohu, ale jak zjišťuji, cokoliv co je zbarveno do fialova nebo modra, mi barevně neprospívá. Ten efekt je pak takový bleee :-)




Při vtírání do vlasů šampón mění odstín na fialovou. Pozor! Dělá modré nehty! Takže rozhodně nedoporučuji umýt se jim před důležitou schůzkou, kde chcete udělat dobrý dojem. Maximálně si vemte rukavice. Jinak budete působit, že jste se hrabaly v nějaké špíně.

Zkoušela jsem ho asi 4krát. Tónuje intenzivně a vlasy po něm jsou hebké i bez použití kondicionéru. Jenže cítím, že bez používaní nějaké výživy po něm, to dlouho nepůjde. Kondicionér Shauma Silver reflex jsem nikde neviděla, pravděpodobně se nevyrábí a nanesením jiného kondicionéru se zase stáhne ten protizažloutlý efekt.
Ale tohle dilema neřeším, sice po něm mé jemné vlasy vydrží déle svěží, jenže rozhodující je barevný efekt na vlasech a s ním spokojená nejsem.


Složení je docela fajn:




U mne příliš nezabodoval. Vhodnější bude pro mnohem světlejší nebo šedé vlasy.

Už si ho nekoupím. Dávám mu 6/10. Stojí 39 -82 Kč.










3 komentáře:

  1. Ten silver šampon je skvělej, ale jakmile ho člověk používá dýl, vlasy jdou doslova do kopru, protože strašně vysušuje. Měla jsem po něm i suché ruce, takže jsem to vyřešila následovně - obarvila jsem vlasy na přírodnější blond a žluté odstíny teď už řešit nemusim. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré řešení :-) Také občas uvažuji o ztmavení :-)

      Vymazat
  2. Já mám jiný Silver šampon, od L'OREAL, a nemůžu si jej vynachválit. Opravdu vytahuje ty žluté odstíny a musím říct, že jsem s ním neměla žádný problém - žádné mastné vlasy, vysušování nebo tak... Ten mi opravdu sedl... :)

    OdpovědětVymazat