středa 24. února 2016

Altapharma Multivitamin Aneb Čím si nyní dobíjím energii

V těchto šedivých dnech bez slunce, kdy člověk nemá sílu takřka na nic, se dobíjím pomoci tohoto rozpustného multivitamínu s pomerančovou příchutí.




Jednu tabletu denně nechám vyšumět ve 200 ml vody o pokojové teplotě. Nástup povzbudivého účinku je okamžitý. Pomáhá mi ,,nahodit" mozek a vydržím i déle koukat do monitoru. Na pár hodin skvělý pomocník. Působí na mne lépe než káva, po které jsem spíš nervózní nebo černý čaj, který mne vždy dokázal probudit ale poslední dobou jsem už proti němu imunní či co. Navíc bezvadně chutná po pomerančích. Příchuť se tedy vyvedla mnohem lépe než ta Dračí ovoce u tabletek stejné značky, o kterých jsem už dříve psala - recenze. Ani nezanechávají na dně sklenice tolik zbytkového prášku, ani mi po nich nešumí v žaludku. :-)




V balení je 20 tablet. Jedna obsahuje 80 g vitamínu C, 12 mg vitamínu E a ostatní složky jsou vitamíny skupiny B. Ještě bych přivítala obsah hořčíku.

Tento multivitamín bych si znovu koupila. Dávám mu 9/10. Cena 21.90 Kč.


Budu se muset podívat po něčem skládající se i z hořčíku nebo si aspoň koupit Magnesii, protože často mám následující obtíže: V noci se vzbudím kolem půl třetí a až do páté nemohu znovu usnout, v rukou a nohou cítím nepříjemné pnutí. - Snad nedostatek hořčíku. Děje se mi to při změnách počasí jako je ochlazování, nástup sněžení nebo deště. Když nakonec cca v pět usnu, zdají se mi hrozné sny a ráno se budím vyčerpaná. :-(

Máte někdo stejný problém?

1 komentář:

  1. Já osobně tady ty šumáky moc ráda nemám. Raději beru vitamíny v kapslích. Je ale pravda, že někdy se to prostě hodí mít doma. Musím se ale přiznat, že se teď snažím hodně zaměřovat na to, abych měla dostatek různých vitamínů a živin. Co jsem teď napříklaklad začala brát jsou doplňky stravy obsahující Omega 3. Právě tady ty mastné kyseliny jsou hodně důležité.

    OdpovědětVymazat