neděle 14. února 2016

Nivea Sprchový gel Waterlily & oil 250 ml

Tento krásně vypadající sprcháč jsem našla pod stromečkem.




Dle obalu: Stimulujte své smysly svůdnou vůní leknínových květů. Pečující pěna hedvábně jemného sprchového gelu s rozmazlujícími olejovými perličkami dodá pokožce úžasný pocit hebkosti.
Obsahuje technologii Hydra IQ - Pocit hydratované pokožky i po vysušení ručníkem.

Ty olejové perličky jsou super. :-) Při mytí praskají a olej z nich se vsakuje do pokožky. Zachytila jsem je na fotografii.




Sprcháče Nivea miluju pro jejich opravdu znatelné hydratační schopnosti. I tento nezklamal a ty minikuličky mu ještě dodávají grády. Jenže opět a zase mi příliš nesedla vůně. Smysly mi nestimuluje :-D , ani mi nepříjde jakkoliv svůdná :-) Prostě žádná jemná vůně leknínů... Možná něco z leknínů tam je, ale misí se to se zápachem jakési barvy.  Aspoň mi to voní jako barva nebo tempery.

Složení obsahuje dva parabeny.




Známkuju 7/10. Stojí 40 - 80 Kč.

3 komentáře: