čtvrtek 18. února 2016

tetesept - Detoxikační mořská sůl do koupele 80 g

Včera večer jsem si dopřála tuto zdravotní koupel, moc jsem se na ni těšila. Slibuje totiž povzbudivé a očistné účinky, zjemnění pokožky. Navíc je plná přírodních složek.




Dle obalu: Přírodní ošetřující koupel z mořské soli podporuje přirozené očištění a odvodnění. Čistá mořská sůl a výtažky z mořských rostlin povzbuzují prokrvení a metabolismus, čímž napomáhají vyplavit nečistoty a přirozeným způsobem zkrášlit postavu.
Přirozená chaluha stimuluje, posiluje a očišťuje. Výtažek z řas mineralizuje, zvlhčuje a ochraňuje pokožku.
Délka koupele: 10 -20 minut.


Složení:




Moc mě zajímalo, jaký výsledek nakonec koupel přinese. Po odstřihnutí vrchu sáčku jsem hned ucítila intenzivní omamnou vůni, která mému nosu příliš nelichotila. Kdybych tohle měla dlouho inhalovat, jistě by se mi zvedl žaludek. Odrazená jsem však nebyla a nazelenalou sůl vsypala do napouštějící se vany.




Vytvořila jsem si pěkný žabinec na čvachtání :-D




Jako správná zdraví a krásy chtivá žabka jsem se na 15 minut do toho žabince ponořila a čekala, v jakou nádhernou princeznu se proměním. :-) Bylo fajn, že ten původně nepříjemný zápach soli se ve vodě neutralizoval a já si mohla užívat příjemné koupele. Po oné čtvrthodince jsem měla pocit, že bez opláchnutí čistou vodou, by mě soli nasátá pokožka v noci svědila, tak jsem si dopřála spršku a pak se lehce osušila ručníkem.

Výsledek: Po koupeli jsem se cítila unavená, v žádném případě ne nabuzená. Pokožka mi určitě nepřišla jemnější, spíš zralá na nějaký hydratační přípravek. Tedy nevšimla jsem si žádných viditelných změn, přesto mám pocit, že jsem své kůži dopřála lehkou detoxikaci a hlubší vyživení.


Zatím nemám v plánu tuto sůl si znovu kupovat. Chci zase vyzkoušet něco jiného.
Známkuju 7/10. Cena v akci 29.90 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat