pátek 12. února 2016

Valentýn s kosmetikou I love... Sprchový gel Tangerine Dream a Mléko na ruce a tělo Mango & Papaya

Kosmetika I love... mi příjde jako více než vhodné téma vzhledem k tomu, že nastává zamilovaný
Valentýnský víkend. :-)
V prodejně Douglas mě svou vůní a svým energickým oranžovým obalem okouzlily tyto dva výrobky.




1) Revitalizační sprchový gel Tangerine Dream 250 ml - Mandarinkový sen :-)
Má silně nabíjející vůni. Je řidší konzistence, ale dobře pění.
Hydrataci od něho nečekejte, spíše vysušuje. Na mé masnější záda je perfektní, jinak na zbytek těla musím po sprše použít nějaký kremík, abych neměla kůži vrásčitou jako ta mandarinka :-)


Složení:




Znovu si ho už nekoupím. Dávám mu 7/10. Stojí 109 Kč.


Další kandidáti do sprchy a koupele jen tak pro inspiraci:




2) Mléko na ruce a tělo Mango & Papaya 75 ml - to byl první výrobek, který jsem u stojánku s kosmetickou I love... vzala do ruky a čichla si k němu. Prostě ta vůně mě hned uchvátila. :-)
Je pro mne ještě smyslnější než výše popisovaná mandarinková.
Mlíčko není moc husté, výborně se roztírá, hydratuje perfektně. Nehrozí u něho žádný ulepený pocit. Používám ho hlavně na ruce.




Vůbec bych se nebála na Valentýnský večer nejdříve se osprchovat se sprcháčem Mandarinkový sen a poté se celá natřít mlékem Mango & Papaya. Vůně se navzájem skvěle doplňují. :-)


Složení: (na dvou fotkách  kvůli kulatosti obalu)





Toto mlíčko, případně krém v kelímku se stejnou vůni, bych si znovu koupila.
Dávám mu plný počet bodu 10/10. Cena 109 Kč.







2 komentáře:

  1. Kosmetiku značky I love chci už dlouho vyzkoušet, ale nakonec mě vždycky zaujme něco jiného. Ale až bude v Douglasu nějaká akce, tak bych ráda vyzkoušela právě jejich pěny/sprchové gely a krémy na ruce nebo balzámy na rty :)

    OdpovědětVymazat