úterý 9. února 2016

Uriage Xémose - čisticí tišicí olej 400 ml

Mycí olej pro denní použití při sprchování a koupeli. Je určen pro velmi suchou a atopickou pokožku kojenců i dospělých. Může se používat jak na obličej. tak i na tělo. Je bez parfemace, hypoalergenní, bez parabenů.


Dle obalu: Xémose čisticí tišící olej vytváří při kontaktu s vodou jemnou a bohatou pěnu, která pokožku čistí a dodává jí všechny zvláčňující a ochranné účinky Termální vody Uriage a patentovaného komplexu účinných látek Cerasterol 2F. Díky repilidačním účinným látkám chrání pokožku před vysušujícími vody. Zklidňuje projevy kožního nepohodlí a svědění. Zanechává na pokožce jemný ochranný a hydratační film, který jí dodává sametovou jemnost.

Složení:


Tento výrobek jsem vyhrála v jedné soutěži. Moc se mi hodil, protože kromě zad mám pokožku velmi suchou. Je velmi jemný, nedráždivý, bez obav ho lze použít i na intimních místech. Sice se píše, že je bez parfemace, ale má takovou svou typickou vůní, která se mi líbí - příjde mi to jako vůně čistoty. :-) Ochranný hydratační film opravdu  zanechává, upřímně bych však očekávala intenzivnější hydratační efekt. Na závěr musím ocenit šikovný dávkovač s pumpičkou.

Hodnotím 8/10. Prodává se za 325 Kč.

3 komentáře:

  1. Určitě si občas dopřej nějakou hydrataci, protože suchá pokožka rychleji stárne...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tomhle oleji jsem ještě nikde nečetla, děkuji za tip. Zrovna mám do lékárny nějaké poukázky, tak po něm možná sáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se pro olej rozhodneš, tak pak dej vědět, jaké z něho máš dojmy :-)

      Vymazat